Az autóipari sztenderd 12 volt helyett a Tesla 48 voltos rendszert használ, melynek dokumentumait Elon Musk elküldte a többi autógyártó cég vezérigazgatójának.
Az utóbbi években jelentősen megnőtt az autókban használt elektronikai egységek száma, ami a 12 voltos rendszereknél rengeteg vezetéket jelent, ehhez képest a 48 voltos rendszer egyszerűbb, továbbá hatékonyabb és kevesebb a fogyasztása is az iparági sztenderdnél.
A Tesla nyilván nem csupán jóindulatból osztotta meg ingyen a versenytársakkal a 48 voltos rendszere alapjait, Elon Musk szeretné, hogy ha ez a rendszer válna az iparág új sztenderdjévé, melyre történő átállás meggyorsítása lehetett a cél a megosztott tudással.
A teljes cikket az alábbi linkre kattintva tudod elolvasni:
gazdasági agrármérnök, jogi szakokleveles közgazdász
geográfus, projektmenedzser
jogi szakokleveles közgazdász
okleveles természetvédelmi mérnök
a Nyírerdő Zrt. Debreceni Erdészet erdészeti igazgatója
ökológus
környezetgazdálkodási agrármérnök
a Természettár vezetője
többszörös világ- és Európa-bajnok uszonyos úszó
a Tiszatáj Közalapítvány természetvédelmi és tájgazdálkodási menedzsere
kertészmérnök
Debrecen Környezetvédelmi ügyeiért is felelős alpolgármester, Debrecen Környezetvédelmi munkacsoportjának elnöke
biológus, a Green Drops Farm Kft. Társalapítója
az NI Hungary Kft. vezérigazgatója
természetvédelmi mérnök
tanár, köznevelési szakértő, iskolakert mentor
a Debreceni Egyetem adjunktusa
rádiós műsorvezető
kommunikációs szakember
a Debreceni Egyetem intézetigazgató egyetemi docense
a Debreceni Regionális Gazdaságfejlesztési Alapítvány igazgatója
önkormányzati tanácsadó
divattervező, környezettervező
Természetvédelmi mérnök
a Debreceni Vízmű Zrt. vezérigazgatója
környezetmérnök, fotográfus
az EDC Városfejlesztési csoportjának vezetője